Meáin, Diallais Chaighdeánacha agus Histeagraim don dalta GCSE Ardleibhéil. Úsáidtear sonraí airde CensusAtSchool chun imscrúdú a dhéanamh ar cad a tharlaíonn nuair a chuireann tú do shonraí féin leo, agus féachtar freisin ar fhíor-histeagraim.
Once that’s done you’ll be able to experience the CensusAtSchool website perfectly.
Meáin, Diallais Chaighdeánacha agus Histeagraim don dalta GCSE Ardleibhéil. Úsáidtear sonraí airde CensusAtSchool chun imscrúdú a dhéanamh ar cad a tharlaíonn nuair a chuireann tú do shonraí féin leo, agus féachtar freisin ar fhíor-histeagraim.
Imscrúdú a dhéanamh ar chomhghaolú, línte an oiriúnaithe is fearr agus dóchúlacht i gcomhthéacs an chluiche boird cháiliúil.
Úsáidtear sonraí ó CensusAtSchool chun histeagram a chruthú de mhéideanna coise breis agus 860 leanbh scoile idir 12 agus 20 bliana d’aois agus tugtar cuireadh do dhaltaí conclúidí a bhaint as na sonraí.
Tá an acmhainn seo bunaithe ar choincheapa príomhúla ar gá do dhaltaí tuiscint a fháil orthu chun tuiscint a fháil ar Staitisticí bunúsacha. Iarrtar ar dhaltaí ina mbeirteanna ráitis ar chártaí a phlé agus a chinneadh an bhfuil gach ráiteas Fíor, Bréagach, Fíor uaireanta. Ansin ní mór dóibh a gcinntí a mhíniú. Cuirtear freagraí ar fáil i gcomhad ar leith.
These documents have not been translated.
Conas a shainmhínítear sampla? An bhfuil an dearcadh céanna agatsa agus a bheadh ag matamaiticeoir nó staitisteoir? Cén uair a bhfuil samplaí úsáideach?
These documents have not been translated.
Idé faoin gcaoi ar féidir an Tionscadal CensusAtSchool a chur i bhfeidhm sa seomra ranga.
These documents have not been translated.
Iarrtar ar dhaltaí 20 histeagram a chur ina ngrúpaí agus tréithe gach grúpa a aithint. Iontach chun cabhrú leo tuiscint dhomhain a fháil ar an gcoincheap de chineálacha éagsúla dáiltí.
These documents have not been translated.
Airde buachaillí a chur i gcomparáid le rothaíocht ar scoil.
These documents have not been translated.